Alternatív érettségi #2

2023.10.05

Kitört az ősz, ezzel együtt pedig napról napra próbálok túlélni, és nem, most nem sajnáltatom magam. Találtam kapaszkodókat, amikről talán mesélek, talán nem, de most jöjjön az alter érettségi második menete!

EMLÉKEK

1.  Melyik telefonod volt veled a legtöbb ideig? Melyikhez köt a legtöbb emlék?

Eddig életemben két telefonom volt, a legelső egy Samsung Galaxy Core 2 -tök büszke voltam rá gyerekként, hogy tudom a teljes nevét, még ha igaz, hunglishul is. :) Jó sokáig volt velem, legalább öt-hat évig (nem akarok közhelyes lenni, de hogy telnek az évek!), annak ellenére, hogy jó párszor elég kegyetlen voltam vele. Hogy szép, irodalmian fogalmazzak, szokásom volt odab*szni az ágyamra, mert hát ilyen vagyok, vagyis voltam.

2. Mi volt a legszebb, vagy legmeghatóbb mondat, amit valaha mondtak neked?

Ex-öngyilkos jelöltként szerintem a legszebb mondat az tud lenni, ha valaki egyszer csak olyanokat mond neked, hogy "jó, hogy itt vagy", "jó, hogy vagy". Kellenek nagyon az ilyenek, ahogy az igaz barátok is az ember életébe.

3. Kaptál már beírást az ellenőrződbe? Ha igen, miért? (Vagy miért kaptad a legtöbbet?)

Júj, ez milyen gáz már! Igen, de amúgy teljesen indokolatlanul. Nagyon csöndes, "jó" gyerek voltam iskolásnak, tényleg, az égvilágon semmi nagy dolog nem volt bennem azt leszámítva, hogy szerettem, ha rám figyelnek, meg azt, ha kiderül az igazság (arról nem tehettem, hogy elég sokszor nekem volt igazam). Egyszer belém kötött valami hülye gyerek, én meg nem hagytam magam, és kiálltam magamért, hogy miért nem védett meg a drága tanítónéni, és na erre kaptam a beírást. Hogy őszinte voltam, és mertem kritikát megfogalmazni. Óriási törést okozott anno bennem.

3. Mi volt a jeled óvodában?

Gyöngyvirááág! Amúgy annyira vicces, hogy az egy milyen tiszta növény, én meg világ életemben... kicsit mocskos fejű ember voltam.

4. Melyik volt a legemlékezetesebb születésnapod?

A tizenhatodik, mert egy kis kávézóban ünnepeltük az akkor még egyetlen barátommal. Három könyvet kaptam tőle ajándékba, ebből kettő később kedvenc lett. Aztán fehéjas-narancsos arab kávét ittam, meg megnéztük a Szólíts a neveden-t.

5. Sírtál már fiú, vagy lány miatt?

Hej, de mennyiszer! Rólam mindenki azt hiszi, hogy egy keményszívű p*csa vagyok, mert bak vagyok, vagy mert szimplán azt tanultam, hogy csak úgy lehet túlélni, ha racionálisak maradunk. De amúgy a felszín alatt kicsivel iszonyatosan csapongó és hullámzó vagyok, imádok drámázni is, csak nem merem mefengedni magamnak, ezt tudják is a barátaim, és a verseim is jól mutatják.

6. Mi volt a legérthetetlenebb indok, amiért véget ért egy barátságod?

Pont egy hónapja hagyott ott egy ember, akiben a végletekig megbíztam, mindössze annyival, hogy addig csak hazudta, hogy szimpatikus vagyok, illetve, hogy túl sok vagyok neki. De persze mentegeőzött, hogy ez csak ő, és hogy velem valójában semmi baj nincsen. Kis cuki.

7. Mi volt az indok, amiért legutóbb letiltottál valakit?

Kollektíven sértegette a nőket. Nálam ez hiper-mega redflag.

8. Előfordult már, hogy olyan ember tetszett meg, aki évekkel azelőtt nem tetszett? Mi volt a különbség?

Ö... az exem. Azután egy évvel tetszett meg, hogy szakítottunk. Lehet nevetni.

9. Mi volt életed első könyve, amit elolvastál?

Harmat Kiadó: Mesélő Biblia. Egy eszméletlen cuki könyv, tele szebbnél szebb rajzokkal. Öt éves voltam, de amúgy már babaként magamtól lapozgattam a könyveket.

10. Mi volt a legötletesebb nicknév, vagy felhasználónév, amit megadtál?

Egy hete regisztráltam az instára, hát az ott megadott felhasználónevem nagyon kreatív, plusz száz százalékig én vagyok.

Ennyi lett volna a második kör, legyetek jók, majd jövök, ha lesz valami ötletem! :D

B. Penyling Braveheart
Minden jog fenntartva 2022
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el