Alternatív érettségi #3

2024.04.04

Helló, gyermekeim, amíg a háttérben folyik a tanakodás, hogy mi legyen/legyenek az új téma/témák, fogadjátok szeretettel az alternatív érettségi harmadik, egyben utolsó részét. Lett egy ötletem, de még meg hányom-vetem magamban, van-e értelme ezt itt kibontakoztatni. Türelem, csak türelem! (Főleg magammal szemben.)

FANTÁZIA

42. Ha bármilyen frizurád lehetne, milyet választanál? Két oldalon oldalt felnyírt és hullámos taraj, az egész mondjuk rózsaszín.

43. Mi az álommunkád? Az írás. >3 Jelenleg azon dolgozom, hogy ez felnőtt koromban meg is valósulhasson. Tudom, hogy Magyarországon jelenleg kevesen élnek meg írásból, de én a jövőben szeretnék ezen kevesek egyike lenni.

44. Ha mindenképpen népszerű lennél a jövőben, de te választhatnád meg, mivel válsz azzá, mit választanál? Felnőttként szeretnék aktívan tenni a nők jogaiért, tüntetésekre menni, akár beszédet mondani. 

45. Ha írtál/írnál regényt, az miről szól(na)? Már írtam, nem is egyet. Az első, és eddig fő művem egy romantikus horror. Nem spoilerezem le még egyenlőre a történetet, de amint lehet, érkezni fog róla a poszt. >3

47. Mi a célod a blogoddal? Mekkora olvasottságnál éreznéd azt, hogy ennél már nem szeretnél többet? A célom az, hogy örömet okozzak a történeteimmel, és beszéljek fontos témákról is, mert hiszem, hogy így jobb hely lesz a világ.

Őszintén, zavar, hogy az oldalt valószínűleg alig-alig, vagy kevesen látogatják, de nyilván erről én is tehetek. A jövőben egyszer majd szeretnék egy írói Facebook-oldalt, de azok az idők még messze vannak. Viszont, ami késik, nem múlik. Szóval szeretnék olvasott író/blogger lenni, nem is kérdés. Legalább kétezer aktív olvasó jót tenne az oldalnak, olyanok, akik néha kommentelnek is, mert imádok rájuk válaszolgatni. (Az előző blogomnál legalábbis szerettem. ) Ennél nyilván több olvasót szeretnék viszont a könyveimnek majd.

48. Mit gondolsz a tévé és a nyomtatott újság jövőjéről? A tévé önmagában nem lenne hülyeség, ha nem agymosásra használnák, épp ezért én úgy döntöttem, hogy felnőttként lesz tévékészülékem, csak nem lesznek bekötve a csatornák. Helyette streaming előfizetés lesz valószínűleg, meg dvd lejátszó.

A papír alapú újság szerintem nem környezetbarát, szóval mindenképpen a netes a jobb, habár igaz, hogy meg lehet a vibe-ja, ahogy az ember a reggeli kávéja mellett elolvas egy-egy cikket.

52. Ha egy durva buli után arra a tudatra ébrednél, hogy megcsaltad a barátod/barátnőd, akivel évek óta együtt vagy, viszont 100%, hogy ez csak úgy derülhet ki, ha te magad elmondod, elmondanád? Valószínűleg igen, ha jó a kapcsolatunk minősége. Gyűlölök titkolózni.

53. Mik a feltételei egy működő fiú-lány barátságnak? Ugyanazok, mint egy azonos nemű barátságnak, szerintem. Hála a heteronormatív felfogásnak, az emberek imádják megfosztani magukat az ilyen barátságoktól, mert MI-VAN-HA-TÖBB-LESZ BELŐLE? Semmi. Az ég világon semmi. 

55. Hogyan változna a világ, ha kiszivárogna, hogy tíz évünk van hátra egy meteor becsapódásáig? Én nem mondok semmit, akit érdekel a válasz, nézze meg a Ne nézz fel! című filmet. 

59. Ha te lennél a Facebook elnöke, mit változtatnál meg rajta? Nem lehet szexista viccképeket feltenni. Tiltanám lefelé a fenébe.

B. Penyling Braveheart
Minden jog fenntartva 2022
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el