Hová tűntem?!

2024.03.17

Egek ura, irgalmazz, hát igen, az utóbbi úgy fél évben alaposan elhanyagoltam a blogot, bár tény, hogy nem tettem pontos ígéretet arra vonatkozólag, mikor is térek vissza. Na már most: mi van velem? Miért nem írtam ide, mikor elvileg tobzódom az ötletekben, és most is csúcsra járatom a munkagépezetet?

Az a helyzet, hogy írok, rengeteget írok, csak éppen nem online publikációra, hanem jövőbeli, papír alapú kiadásra. Egészen pontosan, most három tök más zsánerű regényt írok párhuzamosan, emellett pedig versezek és naplót vezetek (és talán, talán végre sikerül megbarátkoznom vele, hogy sose fog menni a hagyományos, rendezett módon... :P). Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy csak felnőttként adok ki könyvet, és kész. 

Viszont, van egy jó hírem, ami óriási előrelépés. Egy neves irodalmi lap elfogadta két versemet, és ha megjelenik, lehet, hogy posztolok is róla. Aztán meglátjuk, mi lesz. 🖤

Szóval ne aggódjatok, dolgozom én, csak mert mivel nincs nagyon ötletem, hogy ide mit kéne, és a fanfictionökből már kinőttem, nem nagyon van mit írjak ide. Gondolkodom rajta, aztán jön ami jön. 

B. Penyling Braveheart
Minden jog fenntartva 2022
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el