Üzenet a tükrödnek

2022.12.16
Mielőtt elmennék téli szünetre, még feltöltök egy szintén rövid novellát, amit az iskolapadban körmöltem.  Előre bocsájtva is boldog karácsonyt és új évet mindenkinek! Remélem, hogy ebből az évből mindjájan tanultunk valamit, különösen én. Talán a dolgok tényleg jóra fordulhatnak.❤

Ez tulajdonképpen egy elmélkedés, gondolatbéli megszólítása annak, akihez nappal nem szólunk. Szerintetek mit üzen a tükör? Jó szórakozást!
 12+, mélabús, romantikus

Zene: 🦋

—Üzenet a tükrödnek— 

Talán az este belenézel, és végre megpillantod, amit az én szemem tükrére is felírtam már egyszer... Nem rúzzsal, hanem fekete filccel. Mocskos, de legalább sokáig látszódik, ha már a finomkodás nem nyert ügy nálad.
Hónapok óta figyellek, próbálom kifürkészni, mire gondolsz velem kapcsolatban... de nem megy. Túl sok az áltatás, de a borúlátás is túlcsordul poharam peremén. Mi hát az igazság?
Ez nem szerelmes regény, de nem is a világvége időpontjának saccolgatása. Te bennem élsz, mint gondolat, és a világban is benne élsz, mint érkezésemre vésett szobor; mert tudták, hogy elhaladok majd előtted és hogy megkísértesz.
Megkísért a rendezett vonás, a papír-tapintású bőr és az emlékezet. Nem tudok nem emlékezni, mi történt, mikor legutoljára ilyet láttam. Lomha, közhelyes hópihe vitorlázik a tenyerembe -akár ez is lehetnél te. Negédes szirup, kalács az árváknak, hópokróc a reszkető virágnak, ha több jön még belőled... Ám én inkább leszek fagyott kóró, mint hogy más fényében dideregjek, tudván, hogy nem az enyém a láng, és hogy még nagyobb kínban fagyjanak el az atomjaim.
A hideg nem a gyenge szíveknek való.

B. Penyling Braveheart
Minden jog fenntartva 2022
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el